torstai 1. huhtikuuta 2010

Maaliskuu 2010 - asettunut kommuuniin

Helmikuusa 2010 kävin viimeisen kerran kotona Cairnsissa. Kait me molemmat tiesimme sieltä lähtiessäni, etten enää palaa, vaikkei asiasta vielä puhuttu ääneen. Minä olin löytänyt Aurinkorannikolsta, Sunshine coast, paikan, johon olisin halunnut Nancyn ja eläinten asettuvan kanssani. Hän ei kuitenkaan halunnt jättää elämää Cairnsissa, työtään ja tuttujaan siellä. Hänellä oli kaupungissa paljon enemmän kuin minulla: positiivisesti kehittynyt työura ja soaiaalisia suhteita. Minulla taas ei ollut siellä muuta kuin hän ja eläimet ja pari tuttavaa, joiden kanssa yhteys lähtöni jälkeenkin on säilynyt. Ei sitä asiaa ole helppo muistella nytkään liki kahdeksan vuoden jälkeen.


Konstruoin tätä kertomusta vuonna 2017, tai siitä alkaen. Olin tuolloin aloittanut vuodatus.net-plavelussa uuden blogin Timo kommuunista, ja siellä on jotakin sen aikaisista tunnelmista.  Blogin vuodatus-version  maaliskuun postitus on nähtävillä tässä. Myöhemmin sekin siirtyy tänne Bloggeriin.


Julkaisin myös Youtubessa muutaman videon, jotka näkyvät alla.  Aion jatkaa kertomustani niiden julkaisen jälkeen tässä samassa kirjoituksessa.


Paikka oli Bellbunya, yhteisö, joka sijaitsi  Belli Park-nimisellä paikkakunnalla.




Kävin mielelläni yksin uimassa metsälammessa.




Ja tässä myöhemmin lisätty video, jonka löysin Youtubesta. Ympärisö on suurin piirtein samanlainen kuin oli silloinkin, ja videolla näkyy myös tuttuja ihmisiä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti